Etusivu                Ratkaisut             Palvelut                Referenssit          Uutiset                 Yhteystiedot      

Kumppanit

 
   
 
   
 
   
 

 

 

FastMail – kriisiviestintä on mahdollisuus organisaatiolle

 

Onko kriisiviestintä uhka vai mahdollisuus organisaatioissa?

Tänä päivänä se on molempia. Kriisi on aina, paitsi ikävä ja odottamaton tapahtuma,  myös  mahdollisuus organisaatiolle. Viestinnällisesti hyvin hoidettu kriisi vahvistaa organisaatiosta saatavaa kuvaa luotettavasta ja  vastuullisesta toimijasta. Lisäksi se vahvistaa palveluun tai tuotteeseen liittyvää mielikuvaa tai brandia.

 

Kriisiviestinnän vaatimustaso kasvaa kaiken aikaan, sillä uutinen on nykyään maailmalla minuuteissa.  Kriisiviestinnässä sähköisten alustojen hallitseminen korostuu (Kotisivut, Facebook, Twitter, tekstiviestit,...).  Organisaation on kyettävä  johtamaan keskustelua kaikilla rintamilla! Perinteiset mediasuhteet ovat toki edellen tärkeät. Median kohtaamista ja ”palvelemista” on hallittava oikean viestin läpisaamiseksi.

 

FastMail on toteuttanut yhdessä asiantuntijoiden kanssa nopeasti omaksuttavan kriisiviestinnän viestiketjun toteuttamisen tarvittavan Kriisiviestinnän käsikirjan organisaatioille.

 

 

Kriisiviestinnän tiekartta toteutetaan yhdessä organisaation kanssa ja lopputuloksena on organisaatiolle sovitettu Kriisiviestinnän käsikirja. Kriisiviestinnän valmennus on osa pakettia, koska harvat ”rutinoituvat” kriisiviestinnän osaajiksi. Tarvitaan ”käsikirja” johon voi nojata tarpeen tullen.

 

 

FastMail

Copyright © 2012, Antti Merislo

 

 

 

 

 

Yhteydenotto: FastMail myynti

 FastMail copyright © 2012, Antti Merisalo